Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Syntéza textur
Havelka, Robert ; Štancl, Vít (oponent) ; Švub, Miroslav (vedoucí práce)
Práce čtenáři objasní význam texturování a obsahuje přehled základních postupů při syntetizování textur. Generování textur je popsáno především z pohledu procedurálních generátorů. Vysvětlen je význam použití Fourierovy transformace a její zjednodušené verze, diskrétní kosinové transformace. Při modifikacích textur je použit Gaussův šum a Gaussův filtr. Pro mísení textur je v práci použit konvoluční teorém. V rámci práce je také popsán návrh a implementace aplikace, která umožňuje experimentovat s vytvářením textur.
Knihovna pro výpočet šumů používaných v procedurálním texturování
Kučera, Ondřej ; Chudý, Peter (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
V této práci se čtenář seznámí s problematikou procedurálního texturování a využití šumu pro tvorbu textur materiálů reálného světa. Pozná význam šumu, jeho vlastnosti a způsob využití. Při výpočtech šumu jsou nedílnou součástí náhodná čísla a interpolační metody, proto nechybí kapitoly o generátorech náhodných čísel a interpolačních metodách. Samozřejmostí je také popis vlastností a principů jednotlivých metod výpočtu šumu. Hlavní součástí této práce je efektivní implementace knihovny vybraných šumů. Další kapitoly jsou o výběru metod a návrhu rozhraní, samotné implementaci, a aby byla knihovna efektivní, tak se lze dočíst o různých druzích testů a optimalizací. Na závěr jsou uvedeny dosažené výsledky po optimalizacích a celkové shrnutí práce.
Syntéza textur
Havelka, Robert ; Štancl, Vít (oponent) ; Švub, Miroslav (vedoucí práce)
Práce čtenáři objasní význam texturování a obsahuje přehled základních postupů při syntetizování textur. Generování textur je popsáno především z pohledu procedurálních generátorů. Vysvětlen je význam použití Fourierovy transformace a její zjednodušené verze, diskrétní kosinové transformace. Při modifikacích textur je použit Gaussův šum a Gaussův filtr. Pro mísení textur je v práci použit konvoluční teorém. V rámci práce je také popsán návrh a implementace aplikace, která umožňuje experimentovat s vytvářením textur.
Knihovna pro výpočet šumů používaných v procedurálním texturování
Kučera, Ondřej ; Chudý, Peter (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
V této práci se čtenář seznámí s problematikou procedurálního texturování a využití šumu pro tvorbu textur materiálů reálného světa. Pozná význam šumu, jeho vlastnosti a způsob využití. Při výpočtech šumu jsou nedílnou součástí náhodná čísla a interpolační metody, proto nechybí kapitoly o generátorech náhodných čísel a interpolačních metodách. Samozřejmostí je také popis vlastností a principů jednotlivých metod výpočtu šumu. Hlavní součástí této práce je efektivní implementace knihovny vybraných šumů. Další kapitoly jsou o výběru metod a návrhu rozhraní, samotné implementaci, a aby byla knihovna efektivní, tak se lze dočíst o různých druzích testů a optimalizací. Na závěr jsou uvedeny dosažené výsledky po optimalizacích a celkové shrnutí práce.
Zobrazení šachů pomocí sledování paprsku
Vaverka, Martin ; Jošth, Radovan (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá použitím metody sledování paprsku pro vykreslování 3D scény. Zachycuje výhody a nevýhody jejího použití. Popisuje úpravu této metody známou jako distribuované sledování paprsku. Dále se zabývá metodami z jiného odvětví, jako jsou konstruktivní geometrie a procedurální texturování, které s touto metodou úzce spolupracují.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.